En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

onsdag, januari 24, 2007

Fotomiss

Jag plåtade faktiskt klänningen idag, men mannen ratade bilden. Han menade att den inte gjorde klänningen rättvisa. Det är sant. Det är också sant att ingen, förutom en proffsfotograf, kan göra det.

Jag ska göra ett nytt och mer konstnärligt försök snart. Och tack för påminnelsen, Polly! Skorna måste ju förevigas! De var fantastiskt sköna, även om jag inte rekommenderar att gå på Brooklyn Bridge med i stilettklackar.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oooh! Spännande! Jag får ge mig till tåls ett tag till då. Under tiden provar jag den klänningen som jag har tänkt att ha på mitt bröllop. (Hittade den på en loppis för en struntsumma och den satt som sydd på mig så jag kunde inte låta bli att köpa den trots att Han inte ens nämnt ordet bröllop. Jag känner att det luktar bridezilla lång väg men jag kunde bara inte låta bli.)

10:21 em  
Blogger Polly said...

Härligt! Jag väntar! :)

11:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home