En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

måndag, januari 15, 2007

Inga bilder synes än

Nä, jag har inga bilder på oss än. Fotografen, fantastiska Eva Dahl, fotar med film och det tar lite tid att framkalla och digitalisera.
Jag har inte ens en bild på klänningen, men funderar på att gå hem och plåta den. Allt för er, kära läsare, allt för er!

Däremot kommer jag inte att lägga upp det enda fotot som finns, en suddig mobilbild som best woman tog på Brooklyn Bridge. Någon måtta får det vara – ska det läggas upp bilder på mig, då ska de vara snygga.

Jag kallas inte för Bridexena för intet.

3 Comments:

Blogger Polly said...

Jo, klänningen vore hemskt roligt att se! Och skorna, såklart. Och allt annat. :)

12:20 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja! Tänk vad roligt att få se lite bilder efter hela den här spännande bröllopsresan ;-)
Blir riktigt härligt att få fälla en tår över hur vackra ni var!

8:41 fm  
Blogger Hedda said...

Klart det kommer bilder - läs inlägget idag - 24/1.

9:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home