En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

fredag, december 22, 2006

T minus six and counting...

Ojojoj, vilken vecka! Vilken stress!

Kort rapport innan jag rusar vidare:
Mindre än en vecka kvar. Igår hämtade jag klänningen och idag ska jag hämta ringarna.

Jag letade överallt efter de perfekta stay-upsen (ifall det inte skulle finnas precis de jag vill ha i New York....). Till slut hittade jag dem på Lindex, av alla osexiga ställen.

Jag lovar att försöka blogga lite under de närmaste dagarna, det beror på fästmannens trådlösa nätverk och hur mycket tid jag har.

Tack för alla glada tillrop, alla fina presenter (rosa champagne i miniflaskor att sippa på medan vi väntar på vår tur i City Hall är den bästa idén till ett bubbelsuget blivande brudpar jag kan komma på!)!

Pusspåer!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har läst bloggen från och till sen sommaren 2005, och tänkte mest önska er all lycka nu så här dan före dan före dan. min älskade mormor och morfar gifte sig den 28e december 1951 och de fick ett mycket långt och lyckligt äktenskap. Datumet är helt klart bra =)

11:55 em  
Blogger Lisa said...

Lindex må vara osexigt. jag håller med men de har de bästa stay-ups:en.
jag har banne mig testat alla och förutom Victorias secret som inte går att få tag på i europa så är Lindex bäst.

4:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home