En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

onsdag, december 13, 2006

T minus 15 and counting...

När alla ägnar sig åt Fugelsangbashing, måste jag ta honom i försvar. Nej, jag struntar totalt i den 3573:e rymdfärden (eller vad det nu är). Jag förstår hur mannen känner. Jag och Crille F har nämligen en hel del gemensamt. Vi har längtat efter våra respektive äventyr i åratal, vi har fått se våra drömmar skjutas på framtiden – gång på gång.

Men nu, i december 2006 (tack anonyme vän som uppmärksammade att jag skrev 2007) smäller det för oss båda. Vi är båda toppenmotiverade och hundraprocentigt redo.

Och Fuglesang är faktiskt redan i rymden. Jag som trodde att vi skulle hinna före. Oddsen talade faktiskt för det.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

december 2007?! ska du vänta ytterligare ett år?!!! då är du värre än fuglesangen!

12:08 em  
Blogger Hedda said...

Äsch, 2006 ska det ju vara!
Jag ändrar genast i bloggen.
14 ynka dagar kvar!

Fast mest synd är det ju om Fuglesang, som skulle tvingas cirkla kring jorden i ytterligare 12 månader...

2:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home