En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

onsdag, november 29, 2006

Crash and burn?


Fluffig

Är det ingen som reagerat på att jag inte skrivit om Tom’n Kates bröllop? Vilket antiklimax! Och vilken klänning? Giorgio, jag är besviken. Jag hade förväntat mig mer av dig. Visserligen är du förlåten för att satinkreationen kvällen innan var ljuvlig och den asymmetriska klänningen hon bar under middagen var tjusig.


Ljuvlig

Men oavsett hur sockersött det verkar utåt, att kyssen varade i tre minuter, att absolut alla var ekiperade av Armani - som även gjort Katies bukett, finns en bitter sackarineftersmak: det känns inte som en kärlekspakt, utan snarare en obehagligt överlagd uppgörelse där syftet är publicitet och säkerställande av scientologisk avkomma.


Tjusig

Conan O’Brian skämtade att när Tom sjöng ”You’ve lost that lovin’ feelin”, svarade Kate ”I’ve also lost my dignity and my will to live”.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jo, jag har faktiskt undrat :) och varit här lite oftare än innan för att se när bilderna skulle komma....

/L

10:37 fm  
Blogger Alice said...

Äntligen!

4:24 em  
Anonymous Anonym said...

Shit, hur har jag kunnat missa detta? Fast jag är ju helt världsfrånvänd för närvarande. Oj, läskigt är det iaf, deras förhållande alltså.

11:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home