En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

måndag, november 13, 2006

Ny stad, ny man

Jag kom hem med från London med en ny man.
Nej, vi har inte gift oss i smyg.
Nej, jag har inte övergivit fästmannen.

Jag kom nämligen hem med Kurt Geiger. Det är inte en överviktig, medelålders tysk man med visst vetenskapligt kunnande som namnet antyder, utan skor. Ljuvliga glittrande sandaler, perfekta till Armaniklänningen som fästmannen gav mig.



Det kommer sannerligen att gnistra om mig till nyår!

5 Comments:

Blogger ninni said...

Ooooh! Så fina! Till och med jag som inte är så glittrig av mig skulle utan tveka hugga dem om de kom i närheten av mitt kreditkort.

7:56 em  
Blogger ullemon said...

Instämmer med Ninni. Wow! Nu undrar undertecknad, hur ser Armaniklänningen ut? Och nyår?

11:18 em  
Blogger Hedda said...

Visst är de ljuvliga!!!

U, klänningen är en dröm den med. Svart sidensatin upptill med smala band och generös ballerinaurringning.
Kjolen är klockad och beströdd med rader av strass - kort sagt den perfekta LBD i nyårstappning!
Och nyår, ja, planerna är inte klara än....

12:22 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har bloggat ett par rader om dig idag! Gillar din blogg som bara den och ler i mjugg all all igenkännelse.

5:00 em  
Blogger Hedda said...

Nöd och lust, tack! Jag är glad att du får ett skratt - det kan behövas i alla bröllopsstress!

4:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home