En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

torsdag, november 30, 2006

En annan slags bröllopsvideo

Apropå brudklänningar, såg jag nyligen November Rain-videon med Guns’nRoses där Stephanie Seymour kommer spatserandes i en sååå nittiotalstypisk bröllopsklänning, designad av Carmela Sutera.

Kan någon snäll själ förklara videon för mig?
De gifter sig, det börjar regna, hon dör.
Hur? Blixten? En bålskål i huvudet? En vass tårtdekoration? Hon kan ju inte ha snubblat på klänningsfållen, direkt.
Och varför?

Jag försöker bara förstå.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh my God.. jag minns hur jag lovade mig själv högt och heligt i samma sekund jag såg videon första gången.. att en sån, EN SÅN, ska jag ha den dagen jag gifter mig!!


well

10:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home