En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

lördag, december 02, 2006

Ännu ett klargörande från fästmannen

”Du ljuger ju bara”, säger fästmannen, apropå hur han framställs här på bloggen. ”Det är inte sant att jag sa att jag bara läser The New York Times och Nice Matin. Jag läser The Times också. Och Frankfurter Allgemeine Zeitung.“

Jasså du. Vem är det som inte skulle klara ett polygraftest? Nämn en nyhet som stått i den tyska tidningen under den senaste månaden.

Fästmannen då kontrar med Finacial Times, som jag vet att han faktiskt läser. Och jag bara älskar How to Spend it! Den kommer fästmannen hem med ibland och då blir jag alldeles pirrig av lycka!

Dessvärre har de inte bröllopsannonser. Bara annonser för Graff och andra gnistrande, ouppnåeliga godsaker.



Ögongodis från Graff