En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

fredag, december 15, 2006

Bridexena gör stora empiriska upptäckter

Jag har kommit till följande insikter:

Champagne gör mig glad och fnittrig
Ostron får mig att må mindre bra (jag är rätt säker på att det var deras fel)
Jag har en förstående, ömsint fästman
Disciplinen att borsta tänderna och ta bort smink oavsett omständigheter är imponerande
Jag har underbara vänner

Mer om hur jag kom fram till detta imorgon. Jag är lite trött nu.


Illvilliga mollusker

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, skyll på ostronen du. :)

12:00 fm  
Blogger Hedda said...

Jäpp, det var onda ostron. That's my story and I'm sticking to it!

11:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home