En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

onsdag, februari 14, 2007

Från Paris, från Paris

Förlåt min fixering, men just nu är det bara bröllopsbilderna (och möjligtvis lite annat) som cirkulerar i min lilla brudhjärna. Så här ser de senaste dagarnas aktivitet ut på FedEx hemsida, något jag febrilt försöker analysera:

Feb 14, 2007 1:23 AM
På lokalt FedEx-kontor PARIS FR

Feb 13, 2007 10:26 PM
Lämnat FedEx-kontor PARIS FR

Feb 13, 2007 6:05 PM
Anlänt till FedEx-kontor PARIS FR

Feb 12, 2007 9:59 PM
På lokalt FedEx-kontor PARIS FR

Feb 11, 2007 2:52 AM
På lokalt FedEx-kontor PARIS FR


Vad gör de där egentligen? Flyttas fram och tillbaka mellan arrondissementen?

Och om man kommer till Paris på en gris, hur kommer man därifrån?


Babe hade fixat hit bilderna i ett nafs

5 Comments:

Blogger Polly said...

Det är det enda jag har i tankarna också. Ja, nästan iallafall.
*trummar otåligt på bordsskivan*

8:41 em  
Blogger Hedda said...

Hahaha, jag hoppas innerligt att vi inte blir besvikna!

8:56 em  
Anonymous Anonym said...

Hav förtröstan & förståelse. Vem vill inte vara i Paris på Valentin dagen? Det syns ju att dina bröllops bilder har gjort allt för att uppnå maximal romantisk effekt! //L-J

4:41 em  
Anonymous Anonym said...

Var är bilderna???? Det är ju torsdag för fasiken (otålig och spänd på resultatet)

4:42 em  
Blogger Hedda said...

Vad kan jag säga? Bilderna är enligt FedEx kvar i Paris och har inte rört sig sedan natten till den 14.

Imorgon ska dem minsann komma och då jäklar ska de firas med bubbel och pussar.

På fredag kväll ska jag lägga upp dem - innan vi korkar upp champagnen.

5:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home