En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

tisdag, oktober 04, 2005

Rosett, så rätt

Jag gillar rosetter. Den gör klänningens pappa också. Det lutar åt att det kommer att bli en stor, extravagant sak som dyrbart draperas över min vänstra höft.
Fördel: Den kommer att dra uppmärksamheten från min midja.
Nackdel: Den kommer att ta all uppmärksamhet, punkt slut.

Hmm, kan det faktiskt vara så att less is more ibland?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Och risken är stor att du får extra stora höfter... Börjar ana oråd... Är du säker?
/Elaka Anna

9:48 fm  
Blogger Hedda said...

Aha, höfter! Dem hade jag inte ens tänkt på. Tack för det.
Men mest oroad är jag att alla kommer att glo på rosetten.

Vi får väl prova oss fram till en mer lagom (aaargh, hemska ord) storlek.

9:53 fm  
Blogger Lisa said...

nej hedda! more is MORE!
fläska på bara. jag är så less på alla strömlinjeformade kritvita brudar. in med färg detaljer rosetter o krusiduller för tusan! :)

5:21 em  
Anonymous Anonym said...

Ja! Stor rosett - låter loveley!

10:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home