En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

torsdag, september 29, 2005

Brudmums

Fler kandidater om jag blir allena vid altaret? Tja, jag glömde två blondiner:


Jason Lewis
Åååh, Smith. Saknar SATC.


Jude Law
Visst, han är ett svin. Fast så snygg att se på. Jag ska ju inte gifta mig med honom.

Ok, mest för att jag inte har tid att komma på något briljant. Men också för att det är så trevligt med lite ögongodis på bloggen.

2 Comments:

Blogger Sporty Spice said...

Håller helt med! För mig tog det 30 sekunder att komma på 15 hunkar som jag skulle kunna tänka mig att ligga med. Mer sånt!

5:07 em  
Blogger Lisa said...

jag saknar också sex and the city! har böjat spela in det från TV3 på kvällarna så ska jag spara och maratontitta på det. fast dte blir nog att jag köper The shoebox med alla avsnitt ändå. 1000pix är ju inte snormycket.

2:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home