En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

tisdag, september 27, 2005

Om jag blir lämnad vid altaret-listan

Lyckliga Lisa har utmanat mig att posta kändissnyggingar. Fästmannen är inte en kändis, så han få inte vara med. Givetvis toppar han min lista annars.
Här är fem skådespelarhunks som är easy on the eyes…


1. Cillian Murphy
Ögonen. Munnen. Rösten. Jag skulle glatt sitta igenom en Wes Cravenfilm för hans skull. Att han spelar allt från galen vetenskapsman till transvestit visar att denne irländske snygging är mer än bara ett vackert ansikte.


2. Keanu Reeves
Mmm, Keanu. Har varit hemligt kär i honom sedan My Own Private Idaho


3. Christian Bale
Creepy i American Psycho. Vältränad och snygg i Batman Begins. Bäst skäggig.


4. Heath Ledger
Sexig röst och maffig utstrålning. Ser fram emot cowboykärleken i Brokeback Mountain.


5. Rob Lowe
Somliga blir bara bättre med åldern. Vita huset förlorade sin dragningskraft utan honom.


Jaja, jag hinner inte leta bilder och det blir varierande storlekar. Huvudsaken är att det syns hur snygga de är.

2 Comments:

Blogger Lisa said...

mmmm mycket bra lista Hedda!
Rob Lowe hade jag glömt.
Youngblood var en favvo film när jag verkligen var fjortis.

11:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Bra smak, Cillian Murphy fanns med på min med! Fast har också glömt Rob Lowe - attans!

11:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home