En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

onsdag, september 28, 2005

Mamma pappa klänning

Lite pirrigt. Idag ska jag träffa pappan till min blivande klänning. Åtminstone hoppas jag att vi tillsammans kan skapa något fint. Med mig har jag en bunt bilder, utrivna ur tidningar och utskrivna från nätet. Jag kommer att peka, rita, gestikulera och prata i ett för att försöka få honom att förstå hur jag har tänkt mig detta magiska plagg.

Och kommer vi inte överens så finns alltid Vera i New York.

5 Comments:

Blogger Lisa said...

åh vad spännande! vilken dröm att få designa själv. lycka till och njuuut!

10:54 fm  
Blogger Skogsrået said...

Hej Bridexena!

Jag hittar ingen mejl eller så till dig, så jag hoppas du ursäktar att jag frågar här...

Jag älskar din blogg och undrar om det skulle vara okej att jag länkar till den från min bröllopsite?

Här finns vi för övrigt, om du vill kolla in oss lite först:
www.vigselringen.com

1:43 em  
Blogger Hedda said...

Hej Cee!

Jag vill ju vara lite hemlig, därav frånvaron av mail.

Visst får du lägga till Bridexena till länklistan - det blir jag bara glad för!

2:15 em  
Anonymous Anonym said...

Jag blir så avundsjuk så jag nästan dör. Men jag har i alla fall en alldeles egen Vera ;)

9:17 em  
Blogger Hedda said...

Anna, din Vera är den ljuvligaste av alla!

8:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home