En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

måndag, februari 19, 2007

Den som väntar på något gott, väntar förjävla länge

Äntligen, äntligen, äntligen sitter jag här med en liten kartong i näven!
Exakt kl 10.13 skrev en kollega på att han mottagit försändelsen och nu är bilderna i säkerhet, i min skrivbordslåda.

Om de är bra? Jag har ingen aning. Jag har lovat mannen att inte öppna paketet förrän vi både är hemma, cirka 17.30.

Fattar ni hur svårt det är?

4 Comments:

Blogger Å said...

Ja det förstår jag. Så jag ger dig och mannen 30 minuter att betrakta bilderna ensamma. 18:00 blir jag besviken om de inte ligger uppladdade på bloggen!

2:41 em  
Blogger Alison said...

Bara en och en halv timme kvar!

/ en som följt FedEx-resan med stort intresse

4:03 em  
Anonymous Anonym said...

Åhhh, vad spännande! Jag håller tummarna för att de är allt ni önskar och lite till!

4:09 em  
Anonymous Anonym said...

Åååh!
*Tittar menande på klockan och trummar med fingrarna*

6:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home