En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

söndag, maj 21, 2006

Bitchiga brudar

Jag tittar på ”Bridezilla” på tv. Jösses, vilka brudar! En synnerligen självupptagen tjej var en och en halv timme försenad till vigseln och blev förbannad över att prästen kortade lite i ceremonin. Min fascination och faktiskt, mitt förakt för de bortskämda amerikanska brudarna går över i rädsla när jag inser hur mycket som faktiskt kan gå fel.

Gaaah.

2 Comments:

Blogger skrivo said...

Är det nya eller gamla avsnitt av Bridezilla?? Inte för att jag är i närheten av att planera bröllop, men jag blev helt fast i den där serien. Det kanske just är därför jag inte planerar bröllop! Heureka. Jag vill ändå se meeer Bridezilla.

3:13 em  
Blogger Hedda said...

Jag tror att det är gamla avsnitt. Bridezilla goes LA, tror jag. Kolla tv-tablån för lördageftermiddagen på femman. Eller trean.

8:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home