En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

fredag, maj 19, 2006

Fästmannens okände släkting

Tom Cruise var på Jay Leno häromdagen. Förutom Brangelinas är Toms och Kates bröllop världens mest efterlängtade (och nu menar jag inte nödvändigtvis det som något bra.) Givetvis frågade Jay när de ska gifta sig. Svaret – ordagrant – löd:

”Inom några månader. Vi planerar. Vi håller på att planera. Vi pratar om det. Vi gör listor och pratar om det. Vi har en plan om att vi måste planera.”

Hm, var har jag hört det där förut?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Underbart uttalande från Tom. Jo, vad man känner igen det där med att planera sitt planerande.

Jag gillar verkligen din blogg förresten, läser den regelbundet!

7:42 em  
Blogger ullemon said...

Underbart uttalande. Själv har jag numera ett fint Excel-dokument med redigt många flikar. Nu ska jag bara hitta finansiering till flikarna med..

2:32 em  
Blogger Hedda said...

Sandra, tack! Det värmer!

U, jag vet hur det är. Vi har fortfarande mer flikar än flis - och vi har sparat ett tag nu...

8:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home