En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

måndag, februari 19, 2007

Färgfnul

"Men din rosa klänning då?" hör jag er ropa. Tyvärr är färgbilderna för stora och jag har inget lämpligt krympningsprogram i den här något klena datorn.

Jag ska ta med mig CD:n imorgon och försöka charma min AD att minska ner de till mer blogger-vänlig storlek.

Om inte mannen redan ikväll visa sig komma på en briljant lösning.
Ibland blixtrar han liksom till.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tips:
Picasa är suveränt för att jobba med sina bilder. Gratis.

12:03 fm  
Blogger Hedda said...

Thanks, babe!

Ska kolla det ikväll!

7:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Flickr Uploadr minskar automagiskt - tjoar den otålige!

5:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home