En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

torsdag, oktober 05, 2006

En detaljernas man

Fästmannen har bestämt (och här kan alla potentiella gäster hålla för ögonen) att det ska serveras en fantastisk ostbricka på bröllopsfesten.

Han vet inte när, var eller hur bröllopsfesten ska äga rum.
Men att ost kommer att finnas med i någon form – helst på en liten vagn som rullas runt – det vet han.

Brud de meaux, någon?


Smarriga ostar från tastingmenu.com

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

aaah ost på vagn... finns inget som får det att vattnas så i munnen på mig som ost på vagn.

3:44 em  
Blogger Hedda said...

Visst är det himmelriket? Jag citerar min mor: "Ost blir min död". Och ost på vagn, aaah, du skulle se de två (2!!) ostvagnarna som rullades runt på det lilla hotellet jag var på i Frankrike för några veckor sedan.

5:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home