En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

onsdag, juli 19, 2006

Meddelande från fästmannen

”Du skriver ju inget på bloggen”, klagar fästmannen.

Ja du, jag har ju inte så mycket att skriva om. Förresten har jag skrivit jättemycket de senaste dagarna. Det är väl någon som inte läser så ofta…

Fästmannen vill dessutom passa på att dementera att Skånebröllopet skulle vara för traditionellt. Det var det inte, menar han. Däremot vill han hellre vara i Stockholm, New York eller kanske någon annan världsmetropol.

Jag har avlagt tystnadslöfte när det gäller vårt bröllop. Att skriva räknas förstås inte.

Men nu tar jag semester i några veckor. Kanske skriver jag någon gång när lusten faller på.

Just don’t mention the war.