En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

tisdag, juli 18, 2006

Happy birthday, Bridexena!

Ja, det är bloggen och inte jag som fyller år. Jag är som bekant evigt ”chuchu”. I ett år har jag knåpat ihop berättelsen om mitt eget planerade giftermål och betraktelser av andras bröllop.

Det känns inte som om jag har kommit så mycket närmare ett bröllop, även om jag lyckats planera två stycken under året.

Förhoppningsvis har jag inspirerat några brudpar, inte avskräckt för många och kanske lockat fram några skratt. Om de är igenkännande, av medlidande eller något annan anledning (fylla?) spelar ingen roll.

Bara ni tycker att det är kul. Så fortsätt att kommentera, det uppskattar jag verkligen.

Och ikväll ska jag minsann fira med ett glas bubbel…

3 Comments:

Blogger Alison said...

Grattis!

8:34 em  
Anonymous Anonym said...

Miss Brixena. At least you insprire me så fortsätt du blogga lika vackert som hitills.
Nu ska jag gå å pudra näsan.
God afton.

12:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Bridexena, bridexena.. för i helvete. Måste lära mig stava.

12:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home