En bruds mer eller mindre romantiska äventyr och öden – eller konsten att planera ett bröllop med stilen, sparkontot och sinnesfriden i behåll

torsdag, november 24, 2005

Välskodd

I New York har jag ätit, druckit och shoppat upp en smärre förmögenhet.
Det enda bröllopsrelaterade jag hittade var ett par skor. Ja, det är inte så bara det. Att hitta några som på pricken matchade klänningstyget, som var ursnygga, bekväma och till ett bra pris utan att prova 500 par eller få utbrott på fästmannen eller skoskav eller eller fotutmattning är sannerligen en bedrift.

Det bästa av allt?
Det var fästmannen som hittade dem.

Jag säger ju att jag hittat drömmannen.

3 Comments:

Blogger ninni said...

Han är sannerligen ett fynd! :-)

11:02 em  
Anonymous Anonym said...

Vad blev det för skor?

Hittade din blog när jag sökte på bröllopsbloggar och som jag själv ska gifta mig den 1 juli 2006 så fastnade jag här ganska länge.

Outlet i New York säger du? URL? Tips? Försöker övertyga fästmannen att en trip dit i februari inte vore så dumt. :)

Lycka till med bröllopsplanerna!

5:40 em  
Blogger Hedda said...

Maria, det är mycket som ska fixas inför ett bröllop, eller hur?

Tyvärr har ställen ingen URL och jag har knappt en adress.

Lycka till själv!

4:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home